Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравликата на волана.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Hrabri
    Първоначално публикувано от Crusader
    Първоначално публикувано от Hrabri
    Сега когато е по-топличко проблема изчезна, волана се върти нормално Явно трябва да си сменя цялата хидр. течност и ще долея добавка. Ако има ефект ще пиша.
    Колега, ако намериш о къде се източва - пиши, щото и на мен ми се върти подобна идея в главата.
    Ще го точат от някое съединение по рейката
    На гредата отпред под радиатора има една серпентина на входа и на изхода и има съединения от там се източва
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Благодаря! Нямам проблеми с волана, но си мислех че добре ще му дойде смяна на хидравличната течност.
      А системата самообезвъздушава ли се?
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Crusader
        Благодаря! Нямам проблеми с волана, но си мислех че добре ще му дойде смяна на хидравличната течност.
        А системата самообезвъздушава ли се?
        Хубаво е да я смениш Самообезвъздушава се
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Смениха ми хидр течност и долях добавка... Просто немам думи.
          Старата хидр. течност беше една гъста и не се знае вобще какво е доливано. Всички шумове изчезнаха волана се върти с кутри
          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

          Comment


          • #20
            Бая време е изтекло от края на тази тема. Ама баш сега и аз имах подобен проблем. Даже писах отделна тема затова.
            Я да питам разбирачите:
            преди да ми сменат течността, старата имаше сиво-черен цвят и беше мътна като айрян. Новата леко червенее ама сякаш се е смесила и със стара и пак е леко мътна като я гледам на щекичката.
            Това нормално ли е?

            А, и още нещо, след смяната започна да ми омаслява. Някъде зад помпата хвърля масло. Стича се по кората под двигателя и оттам хвърля по пода чак до задната гума при движение. Имам чувството, че са отваряли нещо на нивото на помпата /зад нея/, а както казва Бобо, трябва да се отваря при серпантината зад бронята и оттам да се източва. Имам предвид, че нивото на помпата е относително доста високо спрямо останалата част от хидравликата - т.например рейката е по-ниско от помпата, серпантината - също. Демек ако е така източена е течността само от казанчето и тази в помпата, оттам нататък всичко си е старата течност.
            Тааа, какво има зад тази помпа? Там ли е т.нар. клапан /или бленда/ или каквото е там?
            '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

            Comment


            • #21
              здравеите и от мен бихте ли дали точното наименование на добавката и каде мога да я намеря или други подобни за хидравликата понейе не сам в БГ мерси предварително

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alex-peintre
                здравеите и от мен бихте ли дали точното наименование на добавката и каде мога да я намеря или други подобни за хидравликата понейе не сам в БГ мерси предварително
                www.xado.com
                www.mannol.de
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment

                Working...
                X